Färjestad - ?

Haha. Jo precis som om jag brydde mig. Såhär är det dock. Det är juh alltid fest efter den där nedrans hockyn ;D
Så en sådan ska jag bege mig till efter träningen idag.
Och men vem? Vem anners som inte min trogne följeslagare Isabella Bäckström.

Fast en sak i taget, först ska jag ner till stan, chilla rundor och kanske, kanske köpa ngt till mig själv. Vilket betyder att jag kommer att köpa ngt. Haha!
Efter denna lilla "shopping - tur" så ska jag ta mig till simhallen och sola! Sen blir det juh träning som sagt. HÅRT PASS! Iaf för dem som ska vara me på Rm/Dm i helgen :P



Jaja, jag vet att ni undrar hur det gick på träningen för mig igår. Det va ju utsatt att vi skulle träna styrka. MEN nej så blev det inte. Jag och Thure hamnade på SatsDans. haha. I en hel timme. Oki, det låter kanske inte så jobbigt. MEN om jag någonsin sagt att jag kan dansa. Så tar jag tillbaka det... Eller nej det gör jag noginte. Jag kan bara inte följa ngn annan. Haha! Jag är ju orginalet från Skåne ;D

image59


Emma Jimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0