Emma på gymmet?

Haha idag ska jag gymma ihop med Thure. Det blir nog spännande. Vi ska till Sats :P
Hur ska detta gå lixom. Jag träna. helt ofantligt. Fast det är juh ännu coolare att Thure ska träna. Undrar om hon någonsing gjort det på allvar. Det har juh iaf jag gjort :P

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig // Nalle Puh

Appropå träning, jag hittade världens bästa citat tror jag och den måste jag ju bara dela med er.

"When you are not practicing, remember, someone somewhere is

practicing, and when you meet him he will win." Ed Macauley

- lätt att jag ska säga den till mina simmare.



Shiiit vad jag är avis på min pappa nu då.
Inatt så åker han till Spanien i 4 veckor.
Knappt skönt.

image57

Imorgon kommer min älskade Bella tillbaka från sina föräldrar. Saknar henne juh! Mitt lilla troll ;)
Blir kanske utgång då, vem vet ;) Vinet ligger iaf i kylskåpet.

Neee nu ska jag städa klart innan jag ska in till stan.

Jimmie Hansen du är mitt ljus i mörkret. Du leder mig alltid på rätt väg igen.
Älskar dig honey!
Den som inte kan hata kan inte heller älska. ~ Voltaire ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0