Bakis på en fredag?

... nja det är jag faktiskt inte ;) men igår va det iaf fest. Återgår strax till det.

Måste bara berätta hur duktig jag va igår. Först steg jag ipp och så, sen drog jag till stan en sväng. Köpte lite småsaker. =D
Sen drog jag till simhallen och solade och efter det så simmade jag i nästan en timme. :P
Efter det av det träning för mina ungar som gällde. :P :P :P

Sen va det till att dra hem och göra vid sig. Runt 21.00 drog jag till Thure och väntade på hennes pojkvän.
... jo han körde juh oss till förfesten. Det va kul. Roligt folk =)
Och Emma Thuresson blev emr än lagom full som vanligt. Haha!

Denna gången av det dock illa för att hon kom inte in på Arena efter det :(
Men det va bara till att ringa hennes pojkvän så att han hämta henne :( :(
Kvällen fortsatte väldigt bra. Prata med ngn dansk och ngn Norsk hahaha!
Sen fick jag gå hem eftersom jag kom på att det inte gick några nattbussar på en torsdag. Haha!


FOLK                            Folk & Bella              Thure                Bella & Jag                 Tasty ;) Haha          Thure & Jag

Nej nu ska jag gå och handla. Ikväll blir det kanske bio med Macco & Thure =D

LOVE JIMMIE HANSEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0